mormor,

2009-03-05 @ 20:37:48

åkte som sagt till mormor i tisdags, har inte haft tid att sitta vid datron där.
min tisdags kväll hos mormor spenderade jag egentligen inte hos henne, haha. jag drog mig över till calle som är handikappad. han hade gjort pannkakor. och han började använda mig som sin slav direkt när jag kom dit. köpa grädde, vispa grädde,skära pannkakor, ta ut tuggummi osv. vi kollade även på film, 21! knallade hem runt tio och sov.

onsdagen : började med sovmorgon. efter skolan åkte jag och emmy ner på stan. mötte upp moromr och shoppade lite. det blev ett par skor,en klänning & en bolero. ganska nöjd faktiskt.
sen åkte vi hem till mormor och myste med godis och kollade teve. bäst!

idag hade vi också sovmorgon, visade sig att svenskan var inställd så vi hade bara två lektioner, redigt skönt! det blev att åka hem direkt och slöa. as chill! ska snart packa idrotts väskan & sedan krypa ner i sängen och kolla andra avenyn.

imorn äre partaj,


jag älskar er, ni är bäst!

Kommentarer

Postat av: Wadman

Och inte bjuder du med mig på festen :) <3

2009-03-05 @ 21:13:48

Postat av: isabelle

jag älskar dig, och ikväll kommer bli bäst! <3

2009-03-06 @ 12:20:40
URL: http://isabelleauru.blogg.se/

Postat av: Malin

sv: tack så mycket sötnos :) i love them!

2009-03-06 @ 14:27:22
URL: http://malinlovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback