nothing

2009-03-23 @ 16:17:56

helgen har vart himmelskt skön och väldigt rolig.

fredagen tillbringade jag med philip, vi bara tog det lugnt. och myste på som vanligt.
övernattning hos mig, dagen därpå åkte vi in till nyköping träffade linus,oskar,lina & linus mamma.
satt på café latte och pratade ett tag. sedan åkte jag till isabelle. lördagen började lugnt, men slutade med party i vagnhärad, himla lyckat må jag lova. vid halv två kom johan och hämtade upp oss. sen blev det natti.
söndagen var slapp och skön. philip & jag lagade även mat till hela familjen, bravobravo. på kvällen tog vi en springtur sen var det soffan och wipe out som gällde. efter det vare sängen och beck!

<3
jag kommer aldrig glömma dagarna med dig. ingen kille har någonsin fått ta en sådan stor plats i mitt liv som du! du är verkligen helt underbar. utan dig känns allt så naket. men det får bli bäst såhär.
du kommer alltid förbli en av mina bästa vänner.


Kommentarer

Postat av: Wadman

Vad händer här egentligen ? Vem är personen du menar :)?

2009-03-23 @ 17:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback