sucks,

2009-03-16 @ 19:24:54
jag suger på att uppdatera just för tillfälligt. men på ett sett är jag duktig. jag sitter knappt vid datorn längre. har så mycket annat roligt för mig!
nu tänkte jag bara kortfartta mina två senaste helger, eftersom att det endast är då det händer nånting som är värt att nämna.

fredag: kuggnäs, 18 års fest. tack rasmus & martin det var grymt. innan käkade vi middag hos mig.
lördag: minns inte riktigt. vi gick iallafall till skidbacken på kvällen med massa folk. avslutade den hos anton lidström.
söndag: fuck off. det här hålelr itne längre. kommer ej ihåg. antar att jag slappade.

denna helg.
fredag: var hos malin med henne & amanda. middag,vin & sång. ur trevligt.
lördag: isabelle kom och vi drog på partaj. måste erkänna att hemvägen var det bästa.
söndag: sdrog oss till trosa, gled mot nykvarn kollade juniorernas sista match. vinnst med 11-4.
på kvällen chillade vi hemma hos auru med wipe out och beck. älska söndagar hos familjen auru, oh yes!


& idag äre måndag. åkte hem och packade mina saker hos mormor där jag bott en vecka. drog hem packade upp osv. drog mig mot trosa. för ännu en kväll hos auru. isabelle och jag har precis vart på trossen och köpt naturgodis. nu ska vi snart ut och springa. sen blire väl mys i soffan med ppppppppp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback