solis.

2009-05-24 @ 20:47:46
vaknade upp med philip, haha han pratade i sömnen, inget ovanligt men denna natt sa han någonting roligt..carro?...ja? jag har ont i snoppen..alltså den är så hård att det gör ont när täcket nuddar den..måste ta av mig täcket. hahaha alltså åh.
upp med tuppen, eller inte. vi klev upp vid ett..käkade frukost, sedan gick jag och isabelle ut och stekte fläsk. ohja. det var hur skönt som helst.
tog 16.03 bussen hem, mötte upp linn hjärtat...korv säger jag bara <3 pusss älskling



jag ropar på dig men inget svar får jag, snälla svara mig. jag vill ha din tröst, jag vill ha din famn. bara få somna djupt intill din hand! få känna ditt hjärta slå och hur du ditt bröst sakta åker upp & ner och fylls av luft. din närhet får mig att känna mig trygg, din närhet är det ända stället jag ens kan känna mig trygg i.
men nu är allt bara kaos, jag vet inte hur många timmar om dagen vi tillbringar till tjafs.
men jag är så fruktansvärt rädd för att den dagen då du säger att vi inte borde träffas mer ska komma, att du ska hitta en annan du ska tillbringa din tid med. någon annan du ska ge din närhet till..
den tiden borde vart här för längesedan. det vet jag.. men jag är rädd för den, jag vill inte.
tänk om det bara kunde vara du och jag..ingen annan jävla tjej som ska hålla på hit och dit.
allt skulle vara så himla bra..
för det är där svartsjukan ligger.. allt ditt prat med tjejer.

gemigenchans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback