utmanad

2009-05-19 @ 23:15:40
The big love and sex test of 2009.
(svarar du inte ärligt på detta så kommer du få otur i kärlek i 5 år)
utmana sedan sex personer

Är du kär just nu? jag vet inte.tror det har kallnat
Har du kysst någon idag? japp.
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? joråh klart.
Har du ett förhållande? neheru
Om nej, varför inte? vene. diss på det ba
Hur många har du varit tillsammans med? haha för många! dock bara 2 "seriösa"
När förlorade du oskulden?  13.....
När går gränsen vid otrohet? kyssssssssss
Har du varit otrogen och om ja, varför? haha. jorå ett sådant sne steg har jag tatt. dum i huvet kanske?
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det?  tror så. :¨(
Är du romantisk? det beror på..
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? nej tror faktiskt inte det.
Är du svårflörtad? beror på vem som vill ha napppppp
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? haha tooo many times.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? vettifasiken.
Hur länge höll det? heheheh ingenaning som sagt.
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? ja faktiskt.
Har du lekt med någons känslor? kanskere.
Har du haft sex med över 20 personer?  haha neheru.....dream on liksom
Hur länge höll ditt längsta förhållande? 20 månader ja0
Och ditt kortaste? någon dag typpppppp
Vill du vara singel eller ha ett förhållande?  alltså, svårt val!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? när jag var liten :D
Är du en bra pojk/flickvän? kan väl inte jag avgöra iallafall.-
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? philip, sover hos mig nuuuuuu
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? hmmmmmmm..hihih i know but can´t tell you....
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? haha jaråh. (;
När fick du din första kyss? liten.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 18 & 21 kanske ingen aning.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?  haha neeeeeeeeeej.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? aldrig.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? dumpatttt.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? BÄST!


& jag tänker inte utmana 6 personer. fuck that

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback