you are in pain

2009-05-20 @ 12:10:13

kommer till skolan...lunchtime!
matten inställd? halllå...kunde ha sovit till minst elva. min lektion börjar alltså 12.45 känns verkligen inte roligt att sitta här och bara titta upp i taket. jag menar vad ska man annars ta sig till, kan ju inte säga att det finns mycket saker att göra på en rast här på tessinskolan när nästan alla andra har lektion. jag vill bara gå hem! låt tiden gå fort nu för fasiken.
för ikväll blire myspys.

har även pratat med johnny så han ska fixa dom sista uppgifterna i excel till mig. yey (Y) ett mindre ig då. har ställt in mig på att klara detta nu. ska inte gå ut med mer än ett ig i trean! så är det bara. hard work work är det som gäller men det är det väl värt antar jag. inte så roligt att bärja komvux efter skolan? är skoltrött redan nu.

jag & jessan har även bestämt oss för att byta nick på bilddagboken. hehe nu äre partille-carro & partille-jessan som gäller. någon mer som joinar oss? vi ska även börja emd idomin,bajsrand & toffsar på benen? jag menar det är ju hur snyggt som helst..och nu för tiden tänder ju killar på det. så fyfan nu köööööööör vi baby!

leo & jacob har även diksuterat att börja producera märkes-toffsar, det lär bli hur hett som helst. hoppas ni köper dom då. kommer4 väl kosta sisådär 200 för ett 2-pack. men hallå? märkes snoddar sa vi. det äre värt (Y)

okej detta inlägg får ni tar hur ni vill, ironi elle?

smekkkkkk fjårtiZar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback