crazy mothafucka

2009-11-29 @ 20:08:22

torsdagen tillbringade jag i bilen & på ullared med mamma och min kära mormor. hittade lite smågrejer, så jag är nöjd. vi övernattade även i en stuga som vi hyrt där, bilder får ni se på facebook senare!
fredagen vi drog till göteborg, gled runt på allum och sedan mötte jag upp milla & emma. vidare hem till milla, för att sedan på kvällen fira henne med massor av tjejer. hur trevligt som helst, sedan var det utgång på trädgårn, 1.30 timmas kö, sjukt trångt fast ändå lite mysigt på något sett. när vi väl kom in, var det hallonlakritsshots för fulla muggar, det var sjukt roligt helt galet faktiskt. somnade runt 6 och det var sjukt skönt.
























och det är såhär skorna ska se ut efter en hård natt, okey?

lördagen var en mysdag, vi dissade fest totalt och bara degade. max & donken (Y)

söndag,
och det var hemgång för min del. mamma & mormor hämtade upp mig och vi drog vidare till borås för att hälsa på gammelmormor irené. alltid lika mysigt! väl hemma har jag bara ätit mat & nu tänkte jag ut och gå, behövs verkligen efter denna helg kan jag lova.

pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback