du

2009-11-30 @ 23:37:41
du är det enda som är i mina tankar, och det är inte bara nu det är alltid.
ännu en till dag har gått utan dig. detta kommer inte sluta bra!

ännu en slapp dag, efter skolan var det fika med jessica,carolina,elin&jerka.
tryckte i mig en skagen baguette..nyttigt, ja det kan man ju ta och diskutera! nej men alltså mer har dagen inte bestått av egentligen. bara en massa mys och deg framför teven med min älskling. jajustja har ju paradise hotel maraton just nu, eftersom att jag är så efterbliven och inte följt det, dock har det bara kommit ut 10 avsnitt så jag lär ju komma om snart. jag vet egentligen inte ens varför jag fått för mig att kolla på det, tror nog att det är för att alla pratar så mycket om det hela tiden, och allt man hör om det verkar så himla intressant. men nu när man sett det är det inte mycket mer än en skit serie, massa blåsta bimbos och brats som gör bort sig totalt i tv! enligt mig helt kasst egentligen, men vafan! vad har livet mer att erbjuda just nu än massa skit? ingenting.
så nu tänker jag kasta mig ner i sängen igen och dumglo på paradise.

www.tv6.se/play


har även fixat mina naglar idag, love it


nyttig dag som sagt, detta är mitt liv. peppisar


degisen.



smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback