hej & hå

2009-11-19 @ 15:59:22

vad jag är trött på denna stad, men jag klagar ju alltid på någonting så det är väl inte förvånande för någon. jag vet egentligen inte varför jag klagar så mycket, men jag har alltid vara negativiteten själv om man säger så.
iallafall så har jag hjälpt till att tvätta idag, där jag även stötte på snygga målare om inte annat oskar. haha! sen drog vi och kikade på tapeter till vardagsrummet, nu jäklar ska det blir förändring. ser ju ut som skit på ren svenska.

bullarna är på g & nu ska jag och träna, ikväll blir det spinning.



fräeeschaste bilden på mig & ekholm, sommaren 06 på vibäck. <3
för snackar vi tider alltså,



utan dig vid min sida är det någonting som fattas,


Kommentarer

Postat av: penny :)

porrigt ;o

2009-11-23 @ 22:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback