i run away

2009-11-23 @ 23:22:20

och jag är tröttast i världen, sover är det enda jag lyckas göra om dagarna.
min helg var grym, okej?

fredagen fick bli en fika på stan med jerry och philip, sen impuls som vanligt. Michan kom till mig, vi drog till therese och förfestade och fixade oss för att sedan dra på tellus. bra drag, och mycket trevligt. efter stängning gled vi hem till hoffman och bara tog det lugnt, runt halv fyra följe jag och michaela grabbarna till hotellet och tog sedan en taxi hem. sängen+sova.

lördagen började med att gå upp klockan nio typ, inte min grej! michan åkte hem och jag jobbade i några timmar. drog mig sedan mot stan och åt lunch med mormor, sedan fika med jessica och honken. avslutade kvällen med twilight neew moon & singstar hos honk. mysfaktor ja tack!

bjussar på as fina pic´s.










sniggt.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback