jag vet inte vad

2009-11-05 @ 23:03:04
blev ingen affro eftersom att vi kom hem så sjukligt sent. långpromenad blev det iallafall, med syster & soulmate.
orkar inte skriva blogg, är så sjukt jag vet inte vad egetnligen! hösten gör mig bara sjukt depp och jag vill helst gå under jorden. det finns bara två personer som skulle kunna få denna till den bästa hösten ever, men dom skulle absolut inte vilja medverka om ni förstår hur jag menar. den ena känner inte detsamma och den andra är utsprid med aska! så nu vet ni, och jag är verkligen inte på humör just nu! Det blir några otäckt fula bilder, sen blire go natt typ.


sådan jävla egoist, jomen visst.......så jävla snygg också...............bjussarN



det känns som att du skäms över att vara med mig, jag mår så dååååååååååligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback