muskatarr,

2009-11-03 @ 19:13:56
hihi, den ni!
skolan var kort för min del idag eftersom att jag inte behövde gå på sista lektion,
delvis för att jag redan vart på den redovisning med kampe som dom skulle på
plus att jag skulle till farbror doktorn vilket egentligen var en tjej som inte kunde svenska,
förstod ärligt talat inte ett enda ord, så smek på henne!
hann även glida förbi stan en snabbis och inköpte lite grejor. hih
                          
                                                



en ansiktsmask som öppnar och tar bort porer &  mjukar upp huden 15:50 ;-
 en rosa pincett som också är från lindex,som jag endast köpte för färgens skull 37:90 ;-


leopard örhängen 39:90 ;- glitter
peace örhängen 37:90 ;- glitter
införskaffad mig även ett par jeansleggins som ni kanske får se senare.

idag har jag även hunnit med att städa mitt rum & spikat upp min carpe diem grej,
 vet inte vad jag ska kalla det,
vet inte om jag tyckte det blev så himla bra men det får duga.




senare kom även pajas, då lagade jag mat & bakade en äppelpaj som snart ska ätas.
sen blir det andra avenyn och mys typ?
justja, jennie ska vara här en vecka, så himla braaaaaaa säger jag :*

men nej, tjing på er lovers.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback