so baby don´t worry

2009-11-18 @ 20:22:33

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, har inte alls vart sugen på att skriva någonting på länge faktiskt.
är helt proppad av saker jag bara vill säga men nej det går inte för sig just nu.

idag har jag iallafall bara degat eftersom vi hade studiedag eller vad man kallar det nu förtiden,är inte så insatt haha! Började med att ta en liten sovmorgon för att sedan dra mig in till nyköping,för att träffa jessica. lika bäst som vanligt! tog sedan 14.25 bussen för dom som ville veta till trosa,där jag nu ska tillbringa natten med min bästaste vän isabelle. Vi har inte gjort någonting, ingen promenad lär det heller bli, vi har suttit fast framför tvn,har nämligen kollat på twilight. jag som inte vågat sett den eftersom att jag haft så höga förhoppningar,och tur var det för den var awesome. jag älskar den och jag är kär i den typ! ikväll är det även southland, känns som att jag går & längtar efter det varje vecka och sedan missar jag ändå det, men ikväll smäller det, eller?

nej nu tänkte jag bjuda på lite söta bilder, som jag alltid gör. och förstå min ironi när jag säger söta!



jag & soulmate, snyggggast som vanligt. i sommras


soul,jag&milla, påsklovet i mitt hjärta


jag & soul i våra freeeescha leggins.


snygga sådär innan löpartur, javisst.


pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback