torsday

2009-11-05 @ 15:05:45

åh herre min skapare,
imorse var jag något otroligt trött men det var bara att kämpa sig upp ändå.
Hade ändå bara två lektioner i skolan att se fram emot, började 10.00 slutade 11.55
så det var inte mycket att klaga på. Efter skolan tog jag bussen till gripenskolan, för att
vänta & hämta upp soulmate. Hon har fortfarande inte slutat, sitter här och fixar hennes
farmville, det är sjukt tråkigt men vad gör man inte för henne liksom! Så nej nu ska jag
fixa hennes plantor eller vad fasiken det är så hörs vi senare när jag kommer hem,

affffrroooodans ikväll kanske?

pusssss


Kommentarer

Postat av: JONNA

FAN va nice med afro linaaaaaaa

2009-11-05 @ 16:30:59
URL: http://falkiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback