can i have you

2009-10-05 @ 22:37:15

trädens alla löv bara faller mer och mer ner från träden,
vilket jag tycker är ganska mysigt. ljusa kvällar blir till mörka kvällar
med kyla & frost, vilket är ganska oskönt men ändå så fint.
skulle inte sitta fel med lite kärlek på det!


jag känner ingen ork för uppdatering om veckorna, men för denna helg kan jag alltid bjussa på.
+ lite bilder. det är ju alltid extra roligt!

fredag: stressad som satan efter skolan, det var mycket som skulle fixas eftersom att michaela skulle komma till mig. innan jag mötte upp henne hann jag fika med min favoritbrudar! mötte michan 16.37, då vare handla och dra sig hem mot mormor. orkar inte ta det mer i detalj! middag med massa finisar och sedan utgång på det. HELTS CRAZY kväll alltså! puss & saknar michan.


i början på kvällen då vi åt middag & checkade idol


påväg hem från tellus&kebabhouse, det var sjukt.

lördag
: vaknade upp hos mormor, vi fixade oss och skyndade ner till stationen och vinkade av michan på bussen! vi ätervände till trosa, där vi drog i oss en pizza innan vi skulle kolla på match. killarna hade seriepremiär, och den var inte så himla gudomlig om jag får säga det själv! efter det gled jag hem till ellen och myste ett tag, sen fixade vi oss för att dra på partaj hos pluto i vagnhärad. sen blev det träffa soulmate och prata sen sussa hos fittellen!


 

 hade ingen bild så det fick bli en som jag tog efter dansträningen någongång, heh



söndag : stressade upp och tog 12.48 bussen hem från trosa. blev att gå hem till mormor och städa i ordning där osv. en väldig mess där vill jag lova! sen duscha,äta och allt sådant för at tsedan dra mig mot trosa och pajas. mötte även världens äckligaste pundare på bussen som satt och rökte, justja han bjöd ut mig på middag också hehehe. sen låg jag & pajas bara i sängen hela kvällen och tog det lugnt framför teven. han är allt för bra han!

 

pajas får stå för min söndag


hihi. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback