don´t care

2009-10-07 @ 20:27:42

igår hade jag verkligen inte en tanke på att blogga,
men iallafall. igår började jag 08.30 så jag tog skolbussen som vanligt,
men när jag kommer till skolan så får jag reda på att min lektion är inställd,
började då klockan 13.00! jag älskar när det är så..
så jag & sandra drog oss ner på stan och myste lite, vi åkte även hem till henne
& kollade på glasblåsarnsbarn!
Efter skolan drog jag mig hemåt, hämtade ut min nya mobil. pink ären!
Sen väl hemma så hann jag inte mer än att packa innan man skulle med bussen igen!
trosa & pajas väntade, godis & mys framför teven, ingenting man tackar nej till i första hand.

& idag har det bara stått skola på schemat..jag, jerry & penny har planerat massa bus..onda som vi är!
nej nu ska jag fixa lite med lindas & mitt arbete.

smisk


Kommentarer

Postat av: penny :)

de är roligt att vara elak :)

2009-10-07 @ 20:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback