helg & tjohej

2009-10-18 @ 22:53:24

fredag : började med skola, och vi kollade film på dom två lektionerna vi hade! Sedan var det höstmusikal men jag gick efter halva, inte för att den var dålig utan för att vi skulle slutat ett och jag inte hade någon som helst lust att sitta där till tre. Åkte sedan till pajas, och på kvällen åkte han jag,sofia,robin & micke till heroncity. det blev mat & bio, killarna bestämde självklart bio och det blev zombieland. en blandning av typ skräck & komedi, själv förstår jag inte hur det ska kunna gå ihop och bli roligt, vilket jag inte tror att fia heller tyckte, men killarna hade iaf himla roligt och det var väl huvudsaken. nästa gång är det våran tur att dra med dom på en riktig tjejfilm! Efter filmen blev det hem & sussa gott!




jag & älsklings syssling. i skolan


jerka & carolina på höstkonserten.<3

robin & micke på heron!

min fina trio<3


sen vare puss & godnatt


lördag: pajas gick upp med tuppen och drog sig till hedeby, så jag satt hemma hos honom hela dagen tills klockan drog sig bort mot fem snåret. då fixade jag mig och även jag drog mig mot hedeby. kollade på hans match mot strängnäs. Dom kammade hem vinsten med 8-0 så efter det var det chillkrök hemma hos pajas. oerhört mysigt! och efter ha följt cronko som var den sista man hem så gick även vi hem och la oss. hel lugn dag och det var hur skönt som helst. dagar som denna vorde man ha oftare.


bilder från lördagen står inte jag för, det var isabelle och dom kommer
väl upp förr eller senare. söndagen har jag bara slappat. så puss på den med!
plugga lite nu kanske?


smek / CW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback