here we are,

2009-10-15 @ 00:39:46
åh vilken skön dag, älskvärd dag faktiskt!

- sovmorgon
- ätit god mat
- efterlyst
- southland <3
- mamma/ola har kommit hem

jag har även hunnit fixat lite i köket & dammsugit lite, duktig flicka!mamma hade även köpt mascara,puder&choklad till mig. det sitter aldrig fel! för godis känns så slöseri på pengar att köpa, och smink är dyrt. ekonomisk jag vet,och det var nog första och sista gången ni ser mig skriva så. för jag är inte ekonomisk
någonstans, och brukar inte heller tänka eknomiskt. jag känner även att jag inte städat eller pluggat idag vilket känns som ett stort minus,hatar när jag skjuter upp saker. så nu får det snart bli lite plugg och efter det som grädde på moset så får jag städa imorgon istället..så jag lär ju inte wake up happy imorgon iallafall.
kanske ska ta och kolla på det sista avsnittet på ensam mamma söker nu som jag missade i söndags
pga arbete. så himla duktig (Y)

förövrigt tål jag inte denna kyla,
jag vill ha värme och så man kan springa runt barbent och bara leva livet.


puss

C.W


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback