höst

2009-10-22 @ 15:20:47
det är verkligen höst så det skriker om det, alla löv ligger i stort sätt på marken helt gulröda! det är så vackert, jag verkligen älskar hösten. älskar tjocka mysiga tröjor,sockor,mössor, halsdukar och dylikt. så idag går jag med mössan inomhus och bara älskar hösten!
jag har i stort sätt inte gjort någonting idag, ska ha syskonmys ikväll. eftersom att mamma & ola inte är hemma så blir vi ensamna. jag och mamma gjorde även en fuling och åkte till affären och införskaffade lite popcorn och chokladbillar tills ikväll. kan inte bli så mycket bättre,
måste även träna ikväll. buh!

nej nu är det mart som gäller, mammas kycklinggryta - precis kan det bli bättre?



pusss älsklingar


Kommentarer

Postat av: milla

kom till mig på lovet :(

2009-10-22 @ 16:18:42
URL: http://millasvensson.blogg.se/

Postat av: Sanna

ultramega cool tjej och blogg!

2009-11-04 @ 12:50:52
URL: http://sanna.cangren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback