känns som

2009-10-05 @ 09:37:24
att det var ett bra tag sedan sist.
men nu när jag bosatt mig hos mormor i två veckor tänkte jag verkligen ta ett rejällt uppehåll!
men ikväll då ska jag hem & redigera massa bilder från dessa veckor och fylla min blogg med massa god uppdatering. hoppas ni checkar!

justja, sov även hos pajas i natt..&imorse var jag så sjukt trött kunde knappt hålla ögonen öppna. men bestämde mig för att ta tidiga bussen ändå eftersom att jag trodde jag börja 08.30! Möts upp av jerry i skolan, han frågar självklart vad jag gjorde här så tidigt..hm självklart började jag inte tidigare än 12.20! nemen keep the good work up eller nånting. det ska alltid vara så att när man väl är här i tid så ska man ha äcklig sovmorgon.
men men, tänkte nog dra mig ner till kulturum och kolla när min gamla klass har teater för småbarnen, om jag orkar dvs. fryser bara jag tänker på att gå ut!

okej, ikväll sa vi?

hejdå så länge ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback