put yor body

2009-10-15 @ 11:08:13
penny sleet [slit] är en skit!
lektion utan lärare är grejen. det är hur skönt som helst men nackdelen är att man inte får någonting gjort!
men det orkar jag inte bry mig om just nu, för vårat arbete är nog ganska lätt. har typ inte läst igenom det
mest bara skummat igenom, men det ska nog inte vara några problem!
tänkte även tala om att jag slutar snart.
förövrigt så sitter jag och söker på moggisar, skulle visa penny & elin att en tjej i våran klass är så sjukt lik en människa med down syndrom, elin ville inte hålla med men det är bara för att hon är hemligt förälskad i tjejen i våran klass som ser ut som en sådann, penny är däremot på min sida.


här har vi elin, så söt och go. kär blir jag när jag ser henne!


pusssssss / CW


Kommentarer

Postat av: penny

din lilla bajskorv du är mobbad, vet att du älskar mig så himla mycket eftersom du skriver om mig överallt :) pusssss

2009-10-15 @ 11:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback