tonight

2009-10-08 @ 00:03:31
ikväll har jag bara degat,
den ända nyttan jag gjort är att jag var ute med hundarna ungefär 20 minuter!
sen har jag legat i soffan & kollat på efterlyst och sen den nya serien southland,
den verkar hur intressant och bra som helst. titta vettja!

Southland är ett actionfyllt drama som följer polisens tuffa vardag på en station i Los Angeles. John Cooper är en erfaren polis som ska träna rookien Ben Sherman, men Coopers ärliga, rättframma stil får Sherman att tvivla på om han verkligen passar för polisyrket. Cooper och Sherman jobbar tillsammans med polisen Lydia Adams, som bor med och tar hand om sin dödssjuka mamma. Hennes partner, Russell Clarke är en olyckligt gift trebarnspappa. Daniel ”Sal” Salinger, som är chef för poliserna Nate Moretta och Sammy Bryant, jobbar tillsammans med Chickie Brown, en singelmanna som drömmer om att bli den första kvinnan som blir antagen till specialstyrkan SWAT

åh jag bara längtar tills nästa avsnitt!

mamma kom även in med lite popcorn till mig, när jag satt där i mina nördbrillor och glodde på tv.
hon är alltför söt hon!


sådär ofixad & söty!

nej nu ska jag återgå till mitt nagelfixande, pusselismask


Kommentarer

Postat av: i.a

finast är du, mitt hjärta

2009-10-08 @ 08:49:48
URL: http://isabelleauru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback