whatcha say

2009-10-20 @ 22:59:20
sov i trosa igår, vilket var ett bra val av mig.
för när jag kom dit blev det tzatsiki och mys i soffan,och efter det fick jag träffa lite babes. hörde nämligen av mig till blondie och hon skulle över till carolin så jag följde givetvis med, där var även cassie. det bjöds på fika,glada miner & massa prat. sådant som vi tjejer är bra på helt enkelt! efter det drog jag hem till pajas igen, vi kollade grannfejden och lite så i sängen, sen vare natti.

idag har jag däremot inte gjort mycket alls, förutom att jag sprungit 7 km och är sjukt nöjd.
har även följt med mamisen ut två gånger med hundarna. 

justja, jag tänkte börja skriva om min träning & kost på bloggen. har verkligen bestämt mig på riktigt att komma igång med det ordentligt nu! hih.


pinkladie, ohja



pusss cw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback