why

2009-10-19 @ 00:39:45

jag har kommit på att jag alltid sätter mig vid datorn på kvällarna för att jag inte klarar av att gå och lägga mig själv, nu får jag detta och låta hur fel som helst. men jag avskyr verkligen att krypa ner i sängen själv, för det är alltid då alla tankar kommer, vilket oftast slutar i tårar! jag kommer inte ihåg vem det var men det var någon mer i min vardag som också hade det så. förstå då hur beroende vi människor är av närhet? det är helt sjukt. av den där närheten kan man få slippa så himla mycket. och ett av dom sakerna är tusen tårar innan man ska få sluta sina ögon och sova! jag vill verkligen vara 40,gift och ha en stor familj, tänk vad man skulle slippa tänka på framtiden på samma sätt som man gör nu, veta att man alltid har närheten och det sociala när man kommer hem, kunna somna tryckt om kvällarna och veta att man har dom man älskar mest av allt och dom som älskar en mest av allt hos sig. jag tror att tonåren är en av dom mest jobbigaste tiderna i ens liv, även om det kanske är det mest roligaste och upplevelserika i livet så tror jag ändå att det är den tiden som tar mest kol på en.

vet inte ens vad jag babblar om,
är så sjukt trött..och vill ha en man i min säng innan jag kryper ner i den.

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback