få mig på fall,

2009-09-09 @ 14:29:47

jag hade en grymt skön dag igår, typ ingen skola, hur skönt som helst! jag & malin beslöt oss för att ses så vi drog ner på hannahs och fikade, snackade massa girltalk och åt goda mackor med latte på det. hur skönt som helst att bara få prata av sig lite. Efter det hade jag tid hos monica...värsta mardrömmen för mig faktis. jag tog ut mitt hår. :( klippte mig även, och jag blev inte nöjd alls. eller alltså det är snyggt klippt och så men jag passar inte i det, plus att jag vill ha mitt långa fina hår tillbaka. så nu måste jag förändra mitt hår rejällt. blir att färga det ikväll, blonda slingor,rödbrun,svart ? vet inte. har världens beslutsångest. inget ovanligt när det gäller mig. får väl se ikväll vare blir, alltid kul med lite överraskningar! jag ska även träna & plugga ikväll, måste hinna städa mitt rum också, hur fasiken ska jag hinna, ja det är ett mysterium.

nej men nu måste jag faktis sluta babbla har ett projektarbete att fixa, har hittills bara skrivit en utvärderingsenkät på denna lektion! hihi.

 

puws


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback