farbror doktorn

2009-09-15 @ 15:56:10
suuuuuuuck,
åkte till skolan för att ha min första & enda lektion som alltid på tisdagar..fast idag var den inte längre en tjugo minuter så oväääääärt. plus att jag kännde mig lite krasslig imorse.
- pencillin
- pencillin
- pencillin
det är väl det jag kommer leva på i en vecka framöver nu då. känns lite halv täsky eftersom att jag skulle på partay hos m på fredag & uttgång i stockholm för att fira michaela på lördag! blir så arg, för det är alltid när man planerat något som man länge sett framemot man ska åka på sånt här, eller iallafall jag! bläzh.
nej nu ska jag clean up my room a little bit innan solumate kommer, andra avenyn och feting mys ikvällrå. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback