finast..

2009-09-11 @ 17:40:53
du är verkligen det finaste jag vet,
nästan så att jag smälter!



om vi ska prata lite om dagen så har den vart hur bra som helst, vi har haft fadderdag med dom söta 1orna, (a) vi hade då massa aktiviteter för dom osv. jo men det var mycket trevligare än att sitta i en skolbänk och bara glo. mycket nöjd med dagen iallafall, avslutade den med fika! mucho gotti.
satte mig på bussen till trosa, min älskade linus satt även på bussen så då fick man trevligt sällskap.
nu är jag hemma hos auru, dää nice. ska fixa mig, slänga i mig nånting att äta sen sticka & kolla på trosas match. vi hoppas självklart på vinnst! efter det vet jag inte riktigt hur det blev planerat, antar att det blir myshäng med isabelle,linus & philip vilket aldrig sitter helt fel!

nej men nu ska jag ringa isabelle, fixa mig och byta om för en skön kväll!


pusssssssva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback