if you want to se me happy

2009-09-16 @ 20:09:27

om du vill se mig lycklig igen, så är det dags
att komma tillbaka.


skolan var inte så kämpig idag. ganska skön dag även om den slutar 17.00! men eftersom att vi hade PA sista lektionen så gick vi vid fyra, vi kände oss färdiga och nöjda för dagen. Det börjar verkligen rulla på för oss nu, hur skönt som helst faktiskt.
klockan fyra var det dags för dans, ny dansgrupp & alltså ny koreografi! allt var superbra, även om jag var lite sur & tvär. " skyller på att jag är småsjuk". nej men det känns verkligen bra och ledarna är väl det stora pluset. grymt gjort tjejer! Sen tog jag 17.34 bussen hem. har bara degat! ska nog dra mig ut och ta en långpromenad snart också, måste bara mosa in massa ny musik på ip0oOden! see yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.




puss


Kommentarer

Postat av: JONNA

du får gärna langa över lite musik tips. min podd känns, ehm.. tom(!)



bra tack hej. puss

2009-09-21 @ 18:35:59
URL: http://falkiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback