jag klarar inte av att ha min kärlek som min bästa vän,

2009-09-08 @ 10:02:30
åh, jag var inte så övertygad om att lördagens festligheter skulle bli så roligt som det blev! det var verkligen värt pengarna. så himla bra folk, och allting! orre,mormor,mamma & ola får ett extra plus i kanten. tack för allt, utan er hade det inte gått. bilder kommer vill jag lova,
fast dom flesta hittar ni nog på facebook,
carolina wennerström

lördagen slutade runt tre, då vi jag och isabelle knallade ner på stan och mötte upp philip,robin & linus. för att sedan gå hemåt till mig och sova! uppe med tuppen var vi på söndagen, vi drog oss till vagnhärad, käkade pizza & sedan kollade innebandy. söndagen avslutades i trosa med tidig sömn! gött.
igår var det skola, hade dock bara en lektion vilket var grymt skönt, så efter det drog jag och sandra ner på stan, jag shoppade lite smått & gott.
följde även med min familj till heron city på sen eftrmiddagen, vi kollade på beck.
Har hört att den inte fått bra kritik och folk jag pratat med som sett den har absolut inte tyckt om den, men jag ska faktiskt yttra mig och säga att de nvar något sjukt bra, verkligen värd att se.

avslutade min kväll i trosa, cheeseballs hahaha. <3 isabelle du är bra min sessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback