kärlek som våran har aldrig funnits förut,

2009-09-10 @ 21:19:43



soulmate, ja det är du verkligen.  alla dagar,veckor & månader börjar nu bli till år..det känns så grymt! för att få vara din bästa vän är någonting så bra, det är nog bland det bästa man kan få uppleva! vi har våra för och motgångar, men i alla lägen har vi varandra. vi finns alltid för varandra till 10000% vad det en gäller. åh, älskade hjärtat. du är så himla bra så jag vet inte vart jag ska ta vägen. nu går både du & jag igenom ganska hårda tider, men som vi alltid säger, tillsammans klarar vi allt. och det kan inte vara bara ett ordspråk vi slänger ut oss bara sådär, för jag vet inte hur mycket vi har gått igenom, och vi säger alltid samma sak " tillsammans klarar vi allt " , så sant så sant. vi har gjort det & vi kommer fortsätta göra det. kan inte tänka mig ett liv utan dig faktis. du är så bra för att vara sann.

okej nu börjar det att låta som att vi är tillsammans, men det är vi ju typ..fast på ett annat sett.
kärleksförklaring, ja det var det faktis. för kärlek är inte bara när det gäller ens flick/pojkvän.  sådeså!

jag älskar dig isabelle auru!


Kommentarer

Postat av: isabelle auru

kan inte föreställa mig hur mitt liv skulle se ut utan dig. vill ha dig vid min sida, förevigt. <3



& tillsammans klarar vi allt. vad det än gäller, vadvadvad. du är bäst & jag älskar dig något så fruktansvärt mycket <3

2009-09-12 @ 21:37:50
URL: http://isabelleauru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback