pencillin

2009-09-17 @ 22:20:27
mums, ska äta tills på måndag!


helt värdelös dag i skolan. plus att jag kände mig lite halvsjuk sisådär! orkade inte mycket alls, så när jag kom hem åt jag mellanmål och gick sedan och la mig. sov till ungefär sju, då satte jag mig och pluggade, två uppgifter klara nurå. ovanligt bra gjort för att vara carolina vill jag lova!
sen lite idol på det, och nu sitter jag här igen, tror jag ska lägga mig i sängen och läsa min bok som jag hittade igår i min garderob, det är en såndär bok man läst en gång, och lagt undan den sen hittat den och läst den igen bara för att den är så grymt bra! Sen ska jag nog finslipa lite på min uppgifter.

just ja, måste berätta en sak till. på hälsopedagogiken gjorde vi något test på www.livsstilstest.se, då fick man se hur man låg till inom hälsan över huvudtaget. hade två riskzoner. heheh. värt att testa! så idag när jag kom hem åt jag gröt, råg gryns gröt och banan till mellanmål eftersom att jag tydligen åt för lite av det. hehe!

jag saknar dig,
koms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback