skönt,

2009-09-01 @ 14:00:16

jomen både måndag & tisdag är det så att jag bara råkar ha en lektion,
på måndagar ligger den lite knasigt, 13.45 - 14.35 men på tisdagar ligger den
09.55 - 11.05. egentligen ska jag inte ens klaga. men påpeka får man väl iaf
göra!
efter skolan idag gled jag & sandra ner på stan, shoppade lite.
sen lunchade vi, och sedan begav jag mig till bussen hem!
väl hemma har jag börjat packa lite, ska snart ta bussen in till stan
och sedan vidare till trosa och mysa med pajas. ska nog försöka smita
ut på en löpartur också. mums alltså!


nej nu har jag inte tid för detta längre. schmek



bild på mig & min lillebror från min 18 årsdag.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback