surprise open your eyes,

2009-09-14 @ 22:46:00


 


oooooooooojoj.
helgen är inte värd att nämna,
bara ett tack till sandra jansson & yohanna sellberg!

igår var det fetaste slappis dagen, kollade innebandy och sen drog jag hem till ellen där även jessica var, vi snackade skit & myste framför teven. efter det skulle j ha hämtat mig men jag övernattade istället hos p. skolan idag bestod av två lektioner, så efter det begav jag & mamma oss ner till polisstationen för att ta pass till mig eftersom att mitt gick ut för två månader sedan och vi ska ju nämligen till berlin på tisdag, BADGIRL som inte fixat det innan..alltid sista minuten.
degat nästan hela kvällen förutom nu på kvisten då jag umgåts med mina fina grabbar.

-  gubbe endast iklädd kalsonger
-  skrämt livet ur folk
-  massor allmänt snack

tack det behövdes.

nej nu tänkte jag krypa ner i min otroligt sköna säng & sova tills bättre tider kommer. jag är så bortkommen just nu, justja soulmate kommer imorn. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback