tonight is the night,

2009-09-05 @ 12:14:34
ikväll äre party för hela slanten,
börjar att käka middag med mina finaste.
ååååååååååååååååååååååååååååååååååååh!

förövrigt har jag börja att tänka på hur mycket skit som går om allas fester hela tiden, typ " ah men den sög" eller typ " det var inge folk där, så jävla tråkigt". Jag har kommit fram till att jag inte skulle bry mig någonting, för det blir vad man gör det till & jag har mina favoriter där och med dom har jag roligt i vilket läge som helst!
jag är så sjukt taggad inför kvällen/natten.
nej nu ska jag fixa mina naglar.

OCH SOM SAGT, JAG BRYR MIG INTE OM ALLA ANDRA HAR TRÅKIGT, BARA JAG HAR KUUUUUUUUUL.
hahaha







bilder från förra helgen innan skumparty på tullen,
älskar er tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback