always looking on the bright side of life

2010-04-13 @ 09:35:34
sjukt värt att komma tillbaka till skolan och ha inställda lektioner på morgonen. men som tur var så är penny här med mig! jag har även en grym huvudvärk och hemlängtan....till sängen. och jag har sådan tur att sluta 16.15 idag. ja jag skrattar idag?

justja mormor kom hem igår, hon hade med sig massa armband, en conciler "stavning" och en väska. alltid lika gullig min mormor. och denna gång lyckades hon riktigt bra med väskvalet. kanske kirrar upp en bild sedan!

nej men nu kanske jag ska göra något vettigt? eller nej det får bli.

hardrock matte b <3





ingenting kommer bli som förr. hur mycket man än vill

Kommentarer

Postat av: boccaccio

ja det är tur att jag finns, hur hade du klarat dig annars? nej de hade du ju inte :) puss på dig dante

2010-04-13 @ 09:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback