ännu en solig dag, men vart fan tog orken vägen

2010-04-15 @ 00:21:59
denna dag, denna dag, denna dag.

hela klassen möttes upp i oxelösund imorse, skönt med lite sovmorgon för oss som bor här på landet. var på någon föreställning....penny katten och jag raggade upp små 6 åringar. fett nöjd! fikade även med rasmus bebe efter skolan. sen blev jag sur på nånting?! och bara drog....taco sen sov jaaaag massor. leo var orolig för att han inte fick tag på mig så hjärtegullet kom hit och tog hand om mig. fin han är! myste lite här sen fortsatte det hemma hos jacke med supernintendo :-) hemma nu? dags att sova kanske..... klockan står på 04.55 VÄRT

ska även ringa och väcka titus.......hoppas jag inte glömmer det denna gång, höheha.


hellis
<3


<3 jag minns det som om det vore igår

Kommentarer

Postat av: evelina

haha jag önskar jag mindes den kvällen också men tyvärr kan jag inte göra det, haha :D

2010-04-15 @ 10:09:46

Postat av: carolina

hihihi justja, det var den dagen du spårade totalt.

men med gratis alkohol blire oftast så. ;)

2010-04-15 @ 17:09:13
URL: http://carolinawennerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback