as fräsch bild, eller?

2010-04-29 @ 21:32:44



jag trodde aldrig någonting så bra skulle få ett stopp, men det känns som att allt som man minst anar ska få ett slut ,får ett slut. det var du & jag, det var vi. jag kunde kalla oss det? nu kan jag inte ens kalla oss vänner. jag kände mig så trygg hos dig, jag kände att du var den vännen jag skulle dela allt med en lång tid framöver i livet. och hela livet om jag hade tur! jag vet inte om allt handlade om otur, jag tror det mest handlade om svek. som sagt, jag är inte alltid den bästa. men i slutet kanske det blev för mycket av det från min sida. men jag känner att så nära som vi stod varandra skulle inte mina känslor för en kille kunna förstöra våran vänskap...men tydligen så var det värt att strycka ett sträck över våran vänskap på grund av honom. vet inte riktigt om jag själv tycker det, men allt är upp till dig! jag orkar inte ständigt kämpa för att sedan falla ner till grund och botten igen. du verkar ha det så mycket bättre utan mig, men så kanske det bara känns...vad vet jag? nej jag vet ingenting just idag, eller jo jag vet att jag misst den som en gång betydde mest, min soulmate.  egentligen borde jag inte ens skriva någonting, men allting måste någongång få komma ut kännde jag. få lätta på hjärtat! jag har nu insett att man inte kan ta allting för givet, jag har även insett att det som förstört våran vänskap inte var värt att få förstöra den. jag har slutligen insett att det aldrig kommer bli som förr. jag är helt enkelt inte värd en vän som du, du var liksom för bra för att vara sann, vi var så lika. tro det eller ej, men jag brukar aldrig gråta över mina vänner, men för dig har jag fällt flera miljoner, och skulle kunna fälla miljontals till. nej nu kan jag inte hålla tillbaka dom längre, som alltid när jag skriver om oss. om hur bra vi hade det!  det gör ont, så sjukt ont....förlåt för att jag är ett svin.
som vi alltid sagt, tillsammans klarar vi allt
vet inte om det var så självklart som jag en gång trott...

du vet att ingen någonsin kommer ta din plats, och att jag älskar dig isabelle


Kommentarer

Postat av: soulmate

snacka om tårar.



allt detta gör bara så otroligt ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen. jag saknar dig så fruktansvärt, min soulmate.



och vad som än händer, så älskar jag dig!



<3

2010-05-01 @ 23:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback