en till dag av oro och sorg

2010-04-14 @ 00:52:10
denna dag.....vad ska man säga? jag ahr sovit i stort sätt hela dagen. riktigt skönt faktiskt! tänker inte ens öppna svenska böckerna. spyr bara jag tänker på det, huvudvärken sitter fortfarande i. och gråtfärdig är jag like always? mmmmm love this. tur att jag har boccaccio i skolan, grym tjej det där och kickan. mina tosser, utan er? näeeee skolan skulle vara en käftsmäll då. gud vad jag är gullig!

har även pratat med evelina nu, känns hur skönt som helst. snart flyttar hon hem! wonderful,

nej nu ska jag fixa mig för natten, och sätta på min egna dator och leverera lite natti musik.








i mina ögon är du vacker






hittade även lite no make-up bilder på mamigullis dator.
puss




Kommentarer

Postat av: penny

du är grym bruden

loveyou

2010-04-14 @ 21:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback