jag är så glad att du har funnit en annan glädjespridare

2010-04-19 @ 00:08:15
helgen? orkar inte ta det nu. bilder osv kommer imorgon faktiskt!

men idag har jag iallafall vart hemma hos ellen i stort sätt hela dagen, bara myst framför teven och bakat kladdiskaka som inte blev uppäten konstigt nog. drog ut och träffade pajas en snabbis innan bussen gick. nu på kvällskvisten har jag bara legat hemma i soffan med min älskade mor & "far". wallander poppisar & coca cola. kunde inte bli mycket bättre!
nej nu tänkte jag krypa ner i min säng helt alone och lyssna på lite musik på min podde som är grym.


i just didn´t know what to do..






mmmmmmmmm klaaaaaaadddddoW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback