och ännu en dag av virus

2010-04-29 @ 18:31:43
jag orkar inte, jag vill vara frisk och tagga inför imorgon!
men självklart ska jag alltid bli sjuk när någonting står på spel,

jag har sovit i stort sätt hela dagen, vaknade till vid åtta och kände mig hur dålig som helst. fick ett dunderpiller och somnade fram tills klockan var 14. då min familj lämnade mig i sticket och drog till malmö! jag kan tycka det är skönt på ett sätt, men ändå inte. jag avskyr att vara ensam, speciellt när jag är sjuk. jag avsykr att man måste bestämma+laga mat och mest av allt hatar jag att gå ut med hundarna. eush! men morfar kommer och hämtar dom fredag typ så det blir skönt. nu ska jag sluta klaga och tänka på allt positivt. jag kan göra vad jag vill, fast det kan man annars också men ändå.

nej nu måste jag få i mig något i magen, och kika runt på internet efter en outfit som måste inhandlas imorgon. kan ju alltid vara bra att veta ungefär vad man vil ha på sig. he-he

matte b prov imorgon också, grymt <3




ingenting slår en valborgi uppsala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback