och när alla ljus är släckta lyser du upp som det finaste solsken

2010-04-28 @ 09:16:04

gårdagen var känslosam, men jag är stolt över min insatts. jag vill inte vara den som kommer emellan.

skolan är riktigt grym känner jag, lika grym som jag är. nu sitter jag och läser om stefan i mitt häfte, stefan tycker om att klä av sig på dagis och även klä av sina vänner och slicka på dom. himla underhållande kille! idag har jag mycket att fixa, först och främst skolan att bocka av. sen möte med chefen, fika med lisa, träffa jompan, & klämma in pajen där emellan. sen när jag kommer hem ska jag träna, idag blir det work it. eller så blir det en lång löpartur eftersom att vädret är så. förövrigt känner jag mig inte så taggad idag, timmarna i skolan kommer bli mycket längre idag känns det som. för idag tror jag inte jag kan klämma fram något speed. tyvärr

nej nu måste jag fortsätta med mitt arbete, hrmf



   

sommar sommar sommar sommar, jag drömmer mig bort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback