om jag kunde hade jag tagit med dig till en öde ö och aldrig kommit hem igen

2010-04-26 @ 11:49:10

jag är trött, sjukligt trött! skulle ringa och väcka titus the man klockan 04.30, och gissa vem som inte kan somna om sen? jo jag. sen tio minuter innan jag skulle upp slumra jag självklart till. lyckat! men duktig som jag är drar jag mig iväg till skolan......möter upp therese inne i klassrummet.

t : kan du provet carro?
jag : vilket prov?
t : vi har ju prov nu?
jag : haha åhfan mer än vad jag visste.

LYCKAT CAROLINA LYCKAT.
men jag kämpade så gott jag kunde, svarade på alla frågor, men sen om det var rätt eller inte är en annan femma. fan vad jag älskar mig själv ibland alltså!

förövrigt så vill jag hem, ut och springa ta en lång duuuuuuuusch och bara sova! men det kan jag se mig i stjärnorna efter troligtvis.









pennysleetangelicagustafsson
<3


Kommentarer

Postat av: penny

carolinawennerström <3

2010-04-26 @ 16:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback