skolan woup woup

2010-04-19 @ 13:06:28
chillzor på hög nivå,

en lektion sen hål till 13.45 men bäst som jag är drog jag med alla andra på idrotten, kickade lite boll med pennsan & dansade till grymma låtar, fin fint! nu ligger vi utanför aulan med varsin dator och bara är allmänt bäst som alltid. nej men nu ska jag med henne ut och smöööga. ;P;p;P;p;P;p;P;p


åååh kollade på andra avenyn nyss. det är så läskigt bra! men tyvärr så sköt min älskling sig i huvudet . inte bra! alla mina bästa försvinner. :( rolle <3 så fin juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu




vi hörs sen, slutar typ i natt..........woup woup

Kommentarer

Postat av: penny "boccaccio" sleet

haha vi var grymma på fotboll men ojojoj så vi dansade. sexigt värre b-ruden. menmen nu är det dax att röka min vän, pusspuss på skinkan. den vänstra alltså

2010-04-19 @ 13:10:15

Postat av: isabelle

R I P roland :( alla bara lämnar honom. <3

2010-04-19 @ 15:06:12
URL: http://isabelleauru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback