tror detta aldrig kommer få ett slut

2010-04-13 @ 00:28:03

haft en urmysig dag, vaknade upp med jessica och leo. städade igenom mormors lägenhet & satt en evighet på balkongen och drack kaffe gjorde vi också. sen blev det fika ute i solen på huldas med massa fina människor. sen har jag egentligen inte gjort så mycket, jo jag har flyttat hem igen, hur skönt som helst...maten serverad,slippa handla,slippa diska & framförallt saknat min mamma mest! har även tagit en gå/löpartur. och träffat mina älsklingar jacob & leo....guldvärda! nej men ush vad jag är tråkig. hejdå?

kan tyvärr inte lägga in några bilder från veckan eftersom att mitt minneskort inte vill sammarbeta?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback