vågat vara här och nu för allt jag kräver är ett svar

2010-04-25 @ 12:18:10
ojojoj. helgen har vart awesome! mer info om den kommer sedan. för nu tänkte jag bara skriva lite kort innan familjen wennerström bjuder på taco. tog bussen hem från trosa vid 9 så var hemma skapligt, faktiskt hur skönt som helst. har bara slappat hela morgonen även vart ute på en prommis till affären med min syster och hennes boy, helt fantastiskt väder faktiskt. & denna dag blir det mest plugg och städ ska nog också kunna klämma in en lång promenad. sen ikväll blire mys och wallander like allways. nej nu ska jag glida och kanske hjälpa till lite med middagen. puss






ni är det bästa,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback