alone in the darkness

2010-08-09 @ 20:05:37
jag kommer aldrig förlåta mig själv.
åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


älskar att ligga nergosad under täcket i min fina rosa hellokitty pyjamas och kolla på californication. m-m-mums! har precis börjat kolla på första säsongen och kan knappt slita mig. men var tyvärr tvungen eftersom att jag ska lyckas ha färdigstädat hela lägenheten tills onsdag. vet inte hur jag ska lyckas med tanke på att den skulle storstädas och det är ju allt i grund och botten. blä kommer dö, men cash är alltid cash. mormor körde en deal som vanligt så vad gör man inte. plus att mammsen blir glad sen när hon kommer hem från turkland! aja nog snackat om det. dagarna fram över lär bli väldigt lugna, mycket städ och tvätt. ska nog försöka komma igån med träningen nu efter sommaren också. puhu! nej nu orkar jag inte skriva mer av mitt ointressanta nu!





julafton 09. wiho

Kommentarer

Postat av: Sunnie

ahmen du är då för jävla snyggg!

2010-08-11 @ 22:09:56
URL: http://ssssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback