ligger och steker i solen

2010-08-08 @ 15:35:31
ah det gör min familj men inte jag, jag går i regnet och blir pissblöt. men det gillas!
helgen har vart grym faktiskt. fredags var jag dyng och igår blev det efterrättskväll hos malin med massa brudar. tre efterrätter och massa gott att dricka. sen idag blev det latte på hannahs. och nurå? ah nu är jag hos ellen och ba degar. ska dra mig mot malla och dega ännu mer i soffan, fan vad livet är onajs. eller ah kanske inte! suget efter skolan börjar komma? nej men ah.

orkar inte skriva har tappat suget.t.t.t.t.t
puss



haha mmm fina bilder. hittarom på ellans compppah.


Kommentarer

Postat av: p

mormors tröja, bästa.

<3

2010-08-09 @ 12:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback