sista dagen på sommarlovet

2010-08-23 @ 22:44:20

sov hur länge som helst. men vi ett bestämde jag mig för att gå upp! kastade på mig kläderna och drog mig in till nyköping för att möta upp jessica. blev en snabb visit och fika på ch sen hem till henne, har färgat hennes hår och justja jag har klippt mig. åt god middag hos familjen lingefalk och sen glass till efterrätt framför fångarna på fortet. sen kom mamsigullan och hämtade upp mig! nu ligger jag i sängen och tänkte kolla på film men orkar inte, så det blir paradise hotel istället. nej nu orkar jag inte skriva mer...........imorn kommer massa roliga inlägg+bilder så kika då.



en sliten tjej och turkte <3 bästa som skapats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback