waaka waaka ey ey

2010-08-05 @ 20:20:11

åh. imorgon är min sista dag på jobbet! ska bli grymt härligt, men ändå inte? blandade känslor. men ah skitsamma. Frugan har vart ensam en vecka nu, och nu äre min tur. så nu hoppas jag hon bor hos mig ett tag framöver när mina föräldrar och små syskon lämnar mig för att åka till turkiet...oskönt eller?  (; nej men nu tänkte jag runda av lite. dags för mig att duscha och typ städa mitt rum? kanske tagga inför min sista jobbdag och en hel mysdag med alkohål och mys hos frugan med skönt folk.....ba glida förbi om ni är sugna på att se nakendans och grymt fulla brudar? ah eller nej. men jorå. vi gör det vi är bäst på.

tjing nu, love ya all.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback