you can fuck around

2010-08-28 @ 10:07:14
okej nu är det skärpning. en stor del till varför jag inte bloggat så mycket är för att min kamera pajkade för ett tag sen och jag har inte hunnit införskaffat en ny. men som sagt så blev det min födelsedag och då fidck jag en ny. en guldig jätte cute och hur liten och bra som helst. så nu är jag på g igen och fräschar upp bloggen totalt.

om två timmar går mitt tåg till malin och stockholm. det väntas shopping på stan, och sedan hard rock ikväll och äta middag med johan och sofie! sen kör vi helrör och blir wasted som allt.

ha en bra kväll allihoppa. det ska nämligen jag trots att huvudet bultar som aldrig förr.....
puss


har i stort sätt inga bilder, så min snygga ex pojke får stå för dagens bild. han fyller ju trots allt 19 barre!
hiiiiiiiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback